Gott slut och Gott Nytt…

Hej,

Här kommer ett sent inlägg så här på årets sista dag… jag vill hinna tacka för scrappåret som gått och samtidigt välkomna det nya scrappåret. Jag har fått många fina kommentarer i mina inlägg och det är jag otroligt tacksam för. Jag är själv inte alls lika duktig men jag jobbar på det. Sanningen är ju att jag verkligen beundrar er därute vars bloggar jag besöker och fullkomligt drunknar i era fina kort och alster. Jag strävar hela tiden efter att bli bättre och när jag ser era fina kort så hoppas jag bli lika talangfull som ni.
Jag inser också att jag varit jättedålig på att ens göra inlägg senaste månaden, men jag lovar även här att jag ska bli mycket bättre under nya året. Jag vill avsluta genom att visa mitt sista kort för  2013 som är ett Gr attiskort till min systerson Tobias. Herren på kortet heter Edwin with Derbyhat. Lägger också ut de senaste korten som jag gjort för Strömstad Scrappbooking men som inte hamnat här på min egna blogg förrän nu…
Det kanske inte ska avslöjas, men det första kortet är också mitt DT bidrag till Strömstad Scrapbookings Blog som jag ska posta nu på torsdag… ;

DSC00667

DSC00668

DSC00669

DSC00670

DSC00671

DSC00672

Som alltid svårt att göra kort till män/killar… jag bara måste få använda lite blommor… ; )

Nedan ett beställningskort från en kollega på mitt jobb. Det är Ski Edwin with snow flakes. Ett riktigt vintrigt kort som också är ett julkort.

DSC00653DSC00654

DSC00655DSC00657

DSC00659DSC00656

DSC00658DSC00660

Nedan ett julkort till med Ski Edwin som min bror och hans familj fick på julafton, tillsammans med en julklapp!

DSC00637

DSC00640

STOR KRAM till er alla som besöker min blogg!

Kommentera

