God Jul önskar Tilda med hjärtpilar..

Hej på er,

Sent inlägg ikväll men jag har just avslutat mitt DT inlägg till Strömstad Scrapbooking.
Denna gången har jag gjort ett julkort med Tilda with heart Arrows. Jag tycker hon är så söt och jag har aldrig använt den stämpeln som julbild tidigare, men kom på att det faktiskt kunde funka. Vad tycker ni?

Tilda1

Tilda2

Tilda3

Tilda4

Tilda5

Tilda6

Med detta kort deltar jag i följande utmaning:

Challenge #83 Christmas Is Coming

Challenge #17 Christmas Inspiration Collage

Kram Britt

2 thoughts on “God Jul önskar Tilda med hjärtpilar..

  1. Vilket ursött kort du har gjort! Du färglägger så vackert. Jag håller med dig, visst kan denna sötnos passa på julkort. Har du sett de nya Magnoliastämplarna? De är jättesöta, räven måste jag köpa.
    Kram Frida

Kommentera

