Tilda Blowing Hearts

Hej,

Jag är tillbaka efter en liten tids frånvaro. Den här gången har jag använt mig av Tilda blowing hearts. Hon är väl för söt..
Jag har målat henne med Distress Ink Refill och Pads i rosa/lila toner. Blommorna jag använt finns alla att hitta hos Strömstad Scrapbooking.
För övrigt har jag använt dies från Magnolia Doo Hickey. CS i rosa från Bazzill och DP från Panduro.

DSC00555

DSC00556

DSC00557

DSC00558 DSC00562

Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar;

Midweek Magnolias Thanksgiving or Giving Thanks

Lovely hÄnglar or sweet Magnolia # 82 Shabby Chic or Vintage

Kramar från Britt

2 thoughts on “Tilda Blowing Hearts

  1. A gorgeous card – a sweet Tilda and such beautiful details and flowers!!

    Thanks so much for joining lovely haenglar or sweet Magnolia challenge,
    hugs
    Heather xx

Kommentera

