Reindeer Tilda/Tilda med Ren

Hej,

Idag har jag ett julkort att visa er. Det är ytterst ovanligt för mig att göra julkort redan vid den här tiden på året. Visst vi går mot mörkare tider och är snart inne i oktober, men ändå.. Hursomhelst så var det verkligen jätteroligt att göra just ett julkort. Jag ville göra ett lite ovanligare julkort med helt andra färger än jag normalt skulle gjort för julkort, och nedan finner ni resultatet.

Jag har använt följande;

Stämpel Reindeer Tilda
Textstämpel från K-design
DP från Raspberry Road
DooHickey´s från Magnolia
Punch snöflinga från Panduro
Tim Holtz Alteration Flourish Dies
Corner die Quickutz
Blommor från Strömstad Scrapbooking.
Spets från egen gömma
Rosa Rosett
Träskridskor
Osteklut

Reindeer Tilda

Reindeer Tilda1

Reindeer Tilda5

Reindeer Tilda4Reindeer Tilda3

Med detta kort vill jag delta i PY Hobbys Jultävling. Läs mer om den på Annelis scrapkorts blog.

Ha en trevlig kväll!

Kram Britt

One thought on “Reindeer Tilda/Tilda med Ren

Kommentera

