Presentation av DT Britt/Strömstad Scrapbooking

Hej på er!

Idag är jag extra glad då jag har fått äran att presentera mig och därmed göra mitt första inlägg som DT Britt hos Strömstad Scrapbooking. Jag känns lite pirrigt att det nu blivit verklighet och att vi nu är igång.. 🙂 Jag är supertaggad inför hösten framöver.

Nedan finner ni mitt första bidrag som är ett motiv målat med Distress Ink och heter Tilda with love Music. Det är ett shaker card och alla detaljer finner ni hos Strömstad scrapbooking bloggen. Ni hittar blommorna och en del detaljer från E-butiken. Kika in där, vet jag!

Ha en solig dag allihopa!

Kram Britt

DT-Britt1

Kommentera

