Scarecrow Tilda/Tilda Fågelskrämma

Hej,

Idag har jag gjort klart ett kort som jag påbörjat för ett tag sedan men inte orkat göra klart p g a värmen..
Nu så har jag äntligen gjort det och som tur var hann jag få min stora leverans av blommor innan..
Så nu kan jag frossa i helt underbara blommor i Mullberry papper från Strömstad Scrapbooking.

Jag har använt mig av Wellpapp, CS Bazzill, DP från Melissa France, Raspberry Road och Reprint. Jag har sytt kanterna på maskin. DooHickey´s från Magnolia. Jag har stansat en del kanter med Martha Stewart punsch. Har dekorerat med knappar, osteklut, halvpärlor och band. Silverblomman i högra hörnet tror jag kommer från Reprint, men alla övriga blommor från Strömstad Scrapbooking.

Önskar er en trevlig kväll!

Kram Britt

DSC00353 DSC00357

DSC00355 DSC00356

DSC00354

One thought on “Scarecrow Tilda/Tilda Fågelskrämma

Kommentera

